Assalamualikum warah matullah Hiwabarakatu.

"Terima Kasih kerana sudi hadir pada page yang tidak seberapa ini.HArap-harap Anda Semua yang dah terlanjur Click pada Page ini Sila Lah Follow Blog ini untuk tip2 dan SEdikit Singkapan Dari Isu semasa ke semasa"
Terima Kasih bagi yang Dah Follow,Alu- aluan Bagi yang belum follow
oK!..BERSAMA ABANG BRO ,yang,Tidak
Secantik Madu,Tidak Semanis Rupa.=).///


✿¸.•❤••❤•بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.¸✿

✿¸.•❤••❤•بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.¸✿
❤••❤Lihat Di langit, tanya awan, Siapa pencipta Kita❤••❤

Assalamualaikum Semua =)

Thursday, August 25, 2011

~luahan hatiku~



Aku...
Siapa aku..
Siapakah aku sebenarnya?..
Tatkalah aku melihat sang Suria,
Aku merasa suamnya cahaya..
ku daki gunung setinggi langit,
Semata-mata untuk mencari siapakah aku....

Kenapa aku..
Aku yang masih berlumuran maksiat..
aku yang kotor dengan Dosa..
kenapa harus begini..
Rakan Seperjuanganku ,tombang dek Dadah Durjana..
Merosakkan Akal Kurniaan..
Aku lah remaja yang mentah Akal..

Hati ni..Selalu tertanya-tanya..
Siapa Diriku sebenarnya..
Aku ingin mendekati Lazatnya Islam..
Tetapi,

Hati ini ibarat ditimpa Bejana yg penuh..
Kelat lidah memerdukan Ayat Suci Mu..
SEBAK..
Kenapa aku tidak boleh mensyahdukanYA.
(-_-)

Allah Hu Robbi.
Tolong hambamu Yang Lemah ini..
Hatiku bernanah dek Dosa-dosa..

Jiwa Ku berdarah Dek Kegelapan yang merasuk..
Imanku Berpuing-puing Dek Godaan Dunia..


Saat aku melihat bulan Purnama..

Ku Didamaikan oleh Syahdu Bayu Senja..
Sang Cengkerik bernyanyi Zikir..
Aku melihat Kegelapan Dunia ini..
Alangkah Besar SiPenciPta Kita..
Besarnya Alam hanya Ditadbir dengan Satu Ungkapan..
"KUn Faya-Kun"..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...